Przetwarzanie danych osobowych

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem serwisu internetowego https://bileteria-online.pl/ (dalej „Serwis”).

Serwis, w zakresie sprzedaży biletów oraz prezentacji informacji pasażerskiej działa w oparciu o system Dworzec Online (dalej „System Dworzec Online”). System Dworzec Online jest zintegrowanym, wielomodułowym systemem informatycznym do zarządzania operacyjnego siecią dworców i przewoźników, wspierającym organizację przejazdów autokarowych oraz sprzedaż biletów na te przejazdy.

Administratorem Serwisu jest BILETERIA, pod adresem: Tadeusza Rejtana 16, 43-600 Jaworzno (dalej także jako „BILETERIA”).

Dane osobowe gromadzone przez BILETERIA za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
 

Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest BILETERIA pod adresem Tadeusza Rejtana 16, 43-600 Jaworzno


Inspektor ochrony danych
BILETERIA wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z nim jest możliwy w formie elektronicznej, na adres e-mail: biuro@bileteria-online.pl


Rodzaj przetwarzanych danych:
Zakres przetwarzanych przez BILETERIA danych użytkowników Serwisu jest różny, w zależności od aktywności użytkownika.


Przy zakupie za pośrednictwem Serwisu biletu bez zakładania konta klienta (o czym szerzej poniżej) użytkownik podaje, a BILETERIA przetwarza następujące dane:
1. dane obowiązkowe:
a. imię i nazwisko,
b. adres e-mail, na który zostanie wysłany Bilet.
2. dane opcjonalne:
a. numer telefonu komórkowego, do wysłania Biletu SMS.

W przypadku rejestracji w Serwisie (zakładanie konta klienta) użytkownik podaje a BILETERIA przetwarza następujące dane:
1. dane obowiązkowe:
a. imię i nazwisko lub nazwa,
b. adres e-mail,
2. dane opcjonalne:
a. numer telefonu komórkowego, do wysyłania Biletów SMS.

Dane podane w trakcie rejestracji mogą być aktualizowane lub uzupełniania w każdym momencie posiadania konta klienta.

W przypadku żądania użytkownika wystawienia faktury za zakup biletu, użytkownik podaje dodatkowo a BILETERIA przetwarza dane do faktury (nazwa (firma), adres, numer NIP).


Przy zakupie biletu długoterminowego użytkownik podaje a BILETERIA przetwarza następujące dane:
1. Imię i nazwisko,
2. Adres zamieszkania,
3. Ulica z numerem domu i mieszkania,
4. Miejscowość,
5. Kod pocztowy,
6. Numer dokumentu umożliwiający weryfikację osoby – dowód osobisty, legitymacja.


W przypadku wyrażenia zgody przez użytkownika na otrzymywanie od BILETERIA newslettera, użytkownik podaje a BILETERIA przetwarza następujące dane:
1. adres e-mail


W ramach procesu reklamacji użytkownik podaje a BILETERIA przetwarza następujące dane:
1. imię i nazwisko,
2. nr telefonu kontaktowego,
3. adres e-mail,
4. adres zamieszkania lub inny adres korespondencyjny,
5. kwota roszczenia i numer rachunku bankowego lub adres klienta właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności


W przypadku kontaktu telefonicznego lub mailowego , przetwarzaniu poddawane są dane podane przez podmiot danych osobowych. W zależności od załatwianej sprawy, katalog danych może być następujący: imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, nazwa i adres firmy, adres mailowy, adres korespondencyjny firmy, adres siedziby firmy, numer NIP, REGON, numer konta bankowego, numer dokumentu tożsamości uprawniającego do zniżki, a także imię i nazwisko oraz numer telefonu i adres poczty elektronicznej osoby reprezentującej osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub pracownika osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.


Cele i podstawa przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych użytkownika Serwisu odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b), c), f) RODO między innymi w celu utworzenia konta klienta, realizacji internetowej sprzedaży biletów, prawidłowego wykonania umowy przewozu, w tym zapewnienia możliwości kontroli biletów, obsługi posprzedażowej i procesu reklamacji, w tym:
1. w celu realizacji internetowej sprzedaży biletów, wykonania umowy przewozu, w tym zapewnienia możliwości kontroli biletów, obsługi posprzedażowej i procesu reklamacji oraz utworzenia konta klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
2. w celach analitycznych, takich jak: optymalizacja naszych produktów na podstawie opinii użytkowników Serwisu na ich temat, doboru usług do potrzeb naszych klientów i ich zainteresowania, logów technicznych aplikacji, optymalizacji procesów obsługi na podstawie przebiegu procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej, w tym reklamacji, itp., co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
3. w celu wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych, m.in. wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianymi przepisami oraz udzielanie informacji, do którego wprost jesteśmy zobowiązani z przepisów prawa - na podstawie art. 6 ust.1 c) RODO;
4. w celu wysyłania informacji handlowej lub marketingu bezpośredniego używając poczty elektronicznej na podstawie zgody użytkownika (w przypadku jej wyrażenia) -na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
5. w celu oferowania klientom produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), dobierania ich pod kątem Państwa potrzeb za pomocą profilowania obsługi, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
6. w celu badania satysfakcji klientów i określania jakości naszej obsługi, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
7. w celach archiwalnych, dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
8. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
Dane osobowe są pozyskiwane od osób, których dotyczą. Podanie danych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania może skutkować brakiem możliwości wykonania celów, w jakich dane są zbierane, w tym zawarcia umowy sprzedaży, wydania faktury, obsługi posprzedażowej i obsługi reklamacji lub prowadzenia konta klienta.


Konto klienta:

Posiadanie konta klienta daje dostęp do dodatkowych funkcjonalności serwisu, m.in. zarządzania zamówieniami i biletami (dostęp do historii zamówień, możliwość bezpłatnej zmiany daty wyjazdu (przebukowania biletu), możliwość ponownej wysyłki Biletu SMS), a także korzystania z ofert specjalnych, dostępnych wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, takich jak: śledzenie statusu transakcji, specjalne promocje oraz program lojalnościowy, łatwe zwroty biletów oraz możliwość zdobycia kodów rabatowych.


Użytkownik może w każdej chwili złożyć wniosek o usunięcie swojego konta klienta, wysyłając żądanie na adres biuro@bileteria-online.pl . Ze względów technicznych usuwanie konta polega na anonimizacji danych, czyli przekształcaniu danych osobowych w sposób uniemożliwiający przyporządkowanie poszczególnych informacji do określonej lub możliwej do zidentyfikowania osoby. Pozwala to na trwałe usunięcie powiązań między danymi osobowymi, a osobą, której dotyczą. W ten sposób informacje, które przed anonimizacją były danymi osobowymi, przestają nimi być. Usunięcie nie będzie dotyczyło danych osobowych objętych ustawowymi terminami przechowywania.


Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe użytkownika w ramach konta klienta będą przechowywane do momentu usunięcia konta klienta, z zastrzeżeniem, że do danych osobowych dotyczących realizacji umów przewozu, stosuje się postanowienia poniższe.


Dane osobowe użytkownika/pasażera będą przechowywane do zakończenia wykonania umowy przewozu, a po jego zakończeniu:
1. przez okres obsługi posprzedażowej (np. w celu rozpatrywania reklamacji),
2. do upływu okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z nabyciem biletu,
3. przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych).


Dane osobowe przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych usług przetwarzamy do czasu:
1. zgłoszenia przez użytkownika sprzeciwu odnośnie przetwarzania ich w tym celu,
2. cofnięcia przez użytkownika udzielonej wcześniej zgody,
3. podjęcia decyzji przez administratora, że dane się zdezaktualizowały.


Prawa związane z ochroną danych osobowych

Użytkownikowi Serwisu przysługują następujące prawa:
1. dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii danych osobowych,
2. prawo do sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
3. prawo żądania usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), w przypadku gdy:
(i) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
(ii) wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
(iii) wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych; (iv) dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
(v) dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu BILETERIA podlega;
(vi) dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego,
4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, w przypadku, gdy: (i) kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas BILETERIA ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni; (ii) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych użytkownik zażąda ograniczenia ich wykorzystania; (iii) dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne użytkownikowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; (iv) wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności użytkownika przeważa nad interesami, które realizuje administrator, przetwarzając dane osobowe użytkownika,
5. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
6. prawo cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych,
7. prawo do przeniesienia danych (eksport do pliku),
8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działanie lub zaniechanie administratora, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


W celu wykonania swoich praw prosimy kierować żądanie pod adres email: biuro@bileteria-online.pl . lub pocztą lub osobiście na adres siedziby BILETERIA: Tadeusza Rejtana 16, 43-600 Jaworzno.


Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe mogą być przekazywane przez BILETERIA:
1. przewoźnikom, którzy świadczą usługę przewozu na podstawie nabytego w ramach Serwisu biletu, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji umowy przewozowej, w szczególności w celu prawidłowego wykonania umowy przewozu i zapewnienia możliwości kontroli biletów oraz obsługi procesu reklamacji, przy czym w przypadku biletów na przejazdy międzynarodowe, imię i nazwisko oraz adres posiadacza biletu mogą zostać udostępnione przewoźnikom zagranicznym w kraju docelowym oraz w krajach przez które prowadzi trasa przejazdu, celem przeprowadzenia prawidłowej kontroli biletu. Dane (tj. imię, nazwisko oraz adres email) mogą też zostać udostępnione podmiotowi realizującemu płatność za zakup, celem przekazywania Klientowi informacji o statusie zlecenia płatniczego,
2. naszym podwykonawcom oraz partnerom handlowym, czyli podmiotom z których usług korzystamy przy przetwarzaniu danych osobowych, są to w szczególności firmy świadczące usługi archiwizacyjne, informatyczne, prawne, marketingowe, agenci sprzedaży, call center.

Zastosowanie plików cookie:

Podczas odwiedzin w naszym Serwisie w przeglądarce użytkownika zapisywane są informacje w formie plików cookie, czyli niewielkich plików tekstowych. W plikach tych zapisywane są dane o tym, w jaki sposób użytkownik korzysta z witryny internetowej. Pozwala nam to dostosować zawartość Serwisu do preferencji użytkownika oraz dokonywać optymalizacji korzystania z tych usług, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić treść dostosowując ją do jego indywidualnych potrzeb. Ułatwia to tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Serwisu. Podczas analizowania i zapisywania statystyk korzystamy z Google Analytics.


Pliki cookie zapisywane na urządzeniu końcowym nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika. W każdej chwili istnieje możliwość dezaktywowania funkcji zapisywania plików cookie oraz usunięcia już istniejących plików cookie. Dostępne przeglądarki internetowe w ustawieniach początkowych akceptują tworzenie plików cookie na urządzeniu użytkownika. Każdy użytkownik może jednak sprzeciwić się umieszczaniu plików cookie na jego urządzeniu końcowym. Aby zmienić te ustawienia, należy skorzystać z opcji wyłączenia mechanizmu plików cookie w danej przeglądarce internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika.

Usunięcie lub zablokowanie możliwości tworzenia plików cookie na urządzeniu końcowym użytkownika może doprowadzić do utraty możliwości korzystania z istotnych funkcji Serwisu, a co za tym idzie, może mieć negatywny wpływ na wyświetlanie oferty internetowej. Dlatego też zalecamy pozostawienie włączonej funkcji plików cookie.


Google Analytics

Do procesu analizy statystyk Serwis korzysta z Google Analytics, internetowego narzędzia firmy Google LLC. Google Analytics stosuje pliki cookie, które zapisywane są na komputerze użytkownika i które umożliwiają analizę tego, w jaki sposób korzysta on z Serwisu. Narzędzie pozwala powiązać aktywność użytkowników Serwisu z ich aktywnością na innych stronach. Adres IP jest przetwarzany na terenie krajów UE lub innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego tylko w formie skróconej, co wyklucza możliwość bezpośredniego rozpoznania danej osoby. Google Analytics korzysta z tych informacji do przygotowywania raportów na temat aktywności użytkowników w Serwisie. Adres IP zarejestrowany przez Google Analytics za pośrednictwem przeglądarki internetowej użytkownika nie jest zapisywany przez Google razem z innymi danymi. Użytkownik może zapobiec zapisywaniu plików cookie, wybierając odpowiednie ustawienie w swojej przeglądarce. W takim wypadku nie wszystkie funkcje niniejszej witryny internetowej mogą będą w pełni dostępne. Ponadto użytkownik może nie wyrazić zgody na gromadzenie przez Google Analytics danych wygenerowanych przez pliki cookie oraz danych dotyczących korzystania z tej witryny internetowej oraz na przetwarzanie tych danych przez Google Inc.


Obowiązywanie Polityki prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym BILETERIA poinformuje użytkowników z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: BILETERIA., Tadeusza Rejtana 16, 43-600 Jaworzno.

Data dokumentu: 9 lipiec 2021 r.

Jak kupić bilety w promocji tam+powrót?

W tym miejscu, krok po kroku pokażemy Ci, jak kupić bilety w promocji Tam + Powrót. (Bilet powrotny tańszy przy zakupie biletu wyjazdowego)


Najważniejsze zasady:

1. Aby skorzystać z promocji należy W JEDNEJ TRANSAKCJI kupić bilety wyjazdowe oraz powrotne.

2. System automatycznie naliczy zniżkę na biletach powrotnych (promocja wybierze się automatycznie).

3. Bilety promocyjne w promocji Tam + powrót nie łączą się z ulgami ustawowymi. To znaczy, że jeżeli chcemy kupić bilety z ulgą ustawową należy odblokować wybór ulg ustawowych dla pojedynczego biletu - czyli kliknąć podczas wyboru biletów wyjazdowych w przycisk anuluj promocję dla biletu -> promocja zostanie anulowana dla konkretnego biletu i pojawi się możliwość wybotu ulg ustawowych.

4. Większość promocji tam + powrót łączy się z ulgami handlowymi. Czyli podczas zakupu można wybrać bilety z ulgą handlową dla kursu wyjazdowego oraz powrotnego.

5. Co do zasady bilety promocyjne nie podlegają możliwościom bezpłatnej zmiany daty wyjazdu.



Jak kupić bilety w promocji tam+ powrót? - instrukcja:

Krok 1. Wybierz na wyszukiwarce trasę przejazdu oraz zaznacz datę wyjazdu oraz koniecznie datę powrotu (jeżeli nie będzie wybranej daty powrotu system wyszuka tylko bilety wyjazdowe). Dla przykładu chcemy kupić 2 bilety z Krakowa do Władysławowa w dniu 14 lipca oraz wrócić 22 lipca. W tym celu wybieramy miejsce wyjazdu, powrotu oraz koniecznie zaznaczamy datę powrotu 22 lipca:

Określ na wyszukiwarce kryteria wyszukiwania


Krok 2. Pojawi się lista dostępnych kursów dla połączenia wyjazdowego. Kursy objete promocją będą oznaczone etykietą promocja. Klikając w przycisk sprawdź promocję dowiesz się o zasadach promocji tam+powrót. Kliknij WYBIERZ aby przejść do kolejnego kroku.

lista kursów wyjazdowych

Krok 3.Po przejściu do tego kroku promocja została automatycznie wybrana. W tym kroku wybieramy rodzaj biletów oraz miejsce siedzące z graficznej makiety.
Jeżeli chcemy wybrać ulgę handlową należy kliknąć w pole poszczególnego biletu (patrz strzałkę na obrazku poniżej) oraz wybrać ulgę (w naszym przykładzie dla pierwszego pasażera wybraliśmy ulgę handlową dzieci do lat 12 ).
Cena w podsumowaniu znajdującym się w prawej części ekranu została zaktualizowana.

szczegóły wyjazdu

ODBLOKOWANIE ULG USTWOWYCH: Jeżeli pasażer chce odblokować możliwość wyboru ulg ustawowych musi kliknąć w przycisk "anuluj promocję dla biletu". Promocja dla wybranego biletu zostanie usunięta i po kliknięciu w polę z nazwą biletu będzie znajdowała się lista ulg ustawowych. Jeżeli usuniemy promocję dla jednego biletu na kursie wyjazdowym, na kursie powrotnym dla tego samego biletu promocja będzie również niedostępna.

szczegóły wyjazdu - usunięcie promocji

Krok 4. Po zatwierdzeniu biletów wyjazdowych przechodzimy do wyboru biletów na trasie powrotnej (w naszym przykładzie Władysławowo - Kraków na dzień 22 lipca). Wybieramy kurs z dostępnej listy i przechodzimy do kolejnego kroku.

wybór kursów powrotnych

Krok 5. W tym kroku podobnie jak w kroku trzecim będą znajdowały się szczegóły biletów na trasie powrotnej. Cena biletów zostanie obniżona o 20%. Jeżeli dla jakiegoś biletu na kursie wyjazdowym wybraliśmy ulgę handlową to przechodząc do kursu powrotnego system przydzieli nam ten sam rodzaj biletu co na kursie wyjazdowym.
W naszym przykładzie dla pierwszego pasażera na kursie wyjazdowym wybraliśmy ulgę handlową dziecko do lat 12 i dlatego przechodząc do wyboru biletów powrotnych system domyślnie przydzielił ten sam rodzaj biletu i ulgi.
Cena biletów została obliżona o 20% w stosunku do ceny dla biletu normalnego oraz ulgi dziecko do lat 12.

szczegóły powrotu

Krok 6. Postępuj dalej zgodnie z procesem zakupu (wpisz swoje dane, określ czy chcesz dostać fakturę, potwierdź zapoznanie się z regulaminem i dokonaj zapłaty).

PAMIĘTAJ: Cały czas z prawej strony ekranu będzie widoczny koszyk, w którym znajdować się będą szczegóły Twojego zamówienia oraz wybrany rodzaj biletów i promocji. Tutaj możesz kontrolować ceny biletów, promocje biletów oraz wybrane miejsca siedzące.

koszyk

Progra

Miło jest nam poinformować, że z dniem 16 Llipca 2018 uruchamiamy  program lojalnościowy - BILETERIA CLUB. Program skierowany do naszych stałych klientów, gdzie premiować będziemy częste przejazdy z  Przewoźnikami zrzeszonymi w naszej sieci.

Premiujemy Twoją Lojalność - 500 punktów na start!

Z myślą o naszych pasażerach stworzyliśmy program, w którym za każde zakupy dokonane poprzez zarejestrowane konto użytkownika będziemy przyznawać punkty, które będzie można wymieniać na darmowe przejazdy!



JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU CLUB?
  1. Jeżeli nie posiadasz konta użytkownika w naszym systemie zarejestruj się i zaznacz podczas rejestracji, że chcesz przystąpić do programu.
  2. Jeżeli posiadasz konto w naszym systemie zaloguj się, wejdź w zakładkę ustawienia prywatności i zaznacz zgodę na udział w programie.

Pasażerowie, którzy posiadają już konto nie muszą ponownie dokonywać rejestracji konta. Wystarczy aby wyrazili chęć przystąpienia do programu BILETERIA CLUB poprzez zmodyfikowanie ustawień prywatnośći swojego konta. W tym celu należy zalogować się na własne konto, wejść w zakładkę "ustawienia prywatności" zaznaczając pole chcę wziąć udział w Progamie i zapisanie zmian..Od momentu przystąpienia do programu punkty będą gromadzić się na Twoim koncie.


NAJWAŻNIEJSZE ZASADY DZIAŁANIA:
  • Program przeznaczony dla osób posiadających zarejestrowane konto użytkownika
  • Aby przystąpić do programu należy wyrazić zgodę na udział w programie
  • Za każdą wydaną złotówkę na bilety dajemy 10 punktów
  • Każde zebrane 100 punktów warte jest jeden złoty
  • Aby otrzymać punkty za kupowane bilety należy przed dokonaniem zakupu zalogować się na własne konto (w przeciwnym wypadku zakup zostanie sklasyfikowany jako anonimowy i punkty nie zostaną przyznane)
  • Punkty za bilety będą dopisywane automatycznie do konta po wykonaniu usługi przejazdu
  • Po zebraniu wystarczającej liczby punktów pasażer może wymienić posiadane punkty na kupon na darmowy przejazd
  • Aby otrzymać darmowy kupon na wybrany przejazd należy w ostatnim, 4 kroku zakupowym "podsumowanie" wybrać bilety, które chcemy wymienić za punkty. A następnie przejść do PayU i uiścić opłatę transakcyjną 1 zł (opłata jest pobierana niezależnie od ilości kupowanych biletów)

KORZYŚCI:
  1. 500 punktów na start za udział w programie
  2. Każde zebrane 100 punktów daje pasażerowi 1 zł w ramach programu
  3. Dajemy punkty za wszystkie kupione bilety! (normalne, promocyjne, z ulgami handlowymi)
  4. Program łączy się z promocjami! Oznacza to, że bilety będące w promocji również możemy zrabatować posiadanymi punktami 
  5. Bieżącą ilośc punktów można łatwo i szybko sprawdzić logując się na własnege konto i przechodząc w zakładkę Program Lojalnościowy
  6. Im więcej kupujesz tym więcej punktów jest dodawane do konta

OGRANICZENIA
  1. Za bilety, które zostaną zwrócone punkty nie będą naliczane
  2. Kupony na darmowy przejazd nie podlegają zwrotowi ani możliwości zmiany daty wyjazdu
  3. Z programu wyłączone są kursy wakacyjne przewoźnika INTER (połączenia nad morze oraz w góry)

INSTRUKCJA DZIAŁANIA PROGRAMU BILETERIA CLUB

Jak wymienić zdobyte punkty na bilety? (kliknij poniższy temat aby rozwinąć)


Program lojalnościowy ,,BILETERIA CLUB"!

Miło jest nam poinformować, że z dniem 16 Llipca 2018 uruchamiamy  program lojalnościowy - BILETERIA CLUB. Program skierowany do naszych stałych klientów, gdzie premiować będziemy częste przejazdy z  Przewoźnikami zrzeszonymi w naszej sieci.

Premiujemy Twoją Lojalność - 500 punktów na start!

Z myślą o naszych pasażerach stworzyliśmy program, w którym za każde zakupy dokonane poprzez zarejestrowane konto użytkownika będziemy przyznawać punkty, które będzie można wymieniać na darmowe przejazdy!



JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU CLUB?
  1. Jeżeli nie posiadasz konta użytkownika w naszym systemie zarejestruj się i zaznacz podczas rejestracji, że chcesz przystąpić do programu.
  2. Jeżeli posiadasz konto w naszym systemie zaloguj się, wejdź w zakładkę ustawienia prywatności i zaznacz zgodę na udział w programie.

Pasażerowie, którzy posiadają już konto nie muszą ponownie dokonywać rejestracji konta. Wystarczy aby wyrazili chęć przystąpienia do programu BILETERIA CLUB poprzez zmodyfikowanie ustawień prywatnośći swojego konta. W tym celu należy zalogować się na własne konto, wejść w zakładkę "ustawienia prywatności" zaznaczając pole chcę wziąć udział w Progamie i zapisanie zmian..Od momentu przystąpienia do programu punkty będą gromadzić się na Twoim koncie.


NAJWAŻNIEJSZE ZASADY DZIAŁANIA:
  • Program przeznaczony dla osób posiadających zarejestrowane konto użytkownika
  • Aby przystąpić do programu należy wyrazić zgodę na udział w programie
  • Za każdą wydaną złotówkę na bilety dajemy 10 punktów
  • Każde zebrane 100 punktów warte jest jeden złoty
  • Aby otrzymać punkty za kupowane bilety należy przed dokonaniem zakupu zalogować się na własne konto (w przeciwnym wypadku zakup zostanie sklasyfikowany jako anonimowy i punkty nie zostaną przyznane)
  • Punkty za bilety będą dopisywane automatycznie do konta po wykonaniu usługi przejazdu
  • Po zebraniu wystarczającej liczby punktów pasażer może wymienić posiadane punkty na kupon na darmowy przejazd
  • Aby otrzymać darmowy kupon na wybrany przejazd należy w ostatnim, 4 kroku zakupowym "podsumowanie" wybrać bilety, które chcemy wymienić za punkty. A następnie przejść do PayU i uiścić opłatę transakcyjną 1 zł (opłata jest pobierana niezależnie od ilości kupowanych biletów)

KORZYŚCI:
  1. 500 punktów na start za udział w programie
  2. Każde zebrane 100 punktów daje pasażerowi 1 zł w ramach programu
  3. Dajemy punkty za wszystkie kupione bilety! (normalne, promocyjne, z ulgami handlowymi)
  4. Program łączy się z promocjami! Oznacza to, że bilety będące w promocji również możemy zrabatować posiadanymi punktami 
  5. Bieżącą ilośc punktów można łatwo i szybko sprawdzić logując się na własnege konto i przechodząc w zakładkę Program Lojalnościowy
  6. Im więcej kupujesz tym więcej punktów jest dodawane do konta

OGRANICZENIA
  1. Za bilety, które zostaną zwrócone punkty nie będą naliczane
  2. Kupony na darmowy przejazd nie podlegają zwrotowi ani możliwości zmiany daty wyjazdu
  3. Z programu wyłączone są kursy wakacyjne przewoźnika INTER (połączenia nad morze oraz w góry)


INSTRUKCJA DZIAŁANIA PROGRAMU BILETERIA CLUB

Jak wymienić zdobyte punkty na bilety? (kliknij poniższy temat aby rozwinąć)



Od ilości zgromadzonych punktów zależy jakie bilety można nabyć za posiadane punkty. Im niższa cena biletu tym mniej punktów potrzeba, aby wymienić dany bilet za posiadane punkty (punkty w ramach programu lojalnościowego można zamieniać również na bilety promocyjne)
Ilość punktów jaką otrzyma klient za bilety będące w koszyku widoczna jest podczas zakupu w prawej części ekranu w sekcji: "Moje Zamówienie"

(patrz obrazek poniżej)


1. Kupując bilety jako zalogowany uczestnik - w ostatnim kroku zakupowym (krok 4 podsumowanie) znajdziesz informacje o programie BILETERIA CLUB w tym liczbę zdobytych punktów, które posiadasz, a także ich wartość w przeliczeniu na złotówki.
Jeżeli na koncie zgromadzona będzie wystarczająca ilość punktów, aby wymienić je na darmowy przejazd - guzik "wybierz" przy danym bilecie stanie się aktywny (patrz obrazek poniżej)
 


2. Po kliknięciu aktywnego przycisku wybierz bilet w koszyku zostanie zrabatowany do ceny 0 zł. Następnie należy przejść do PayU i uiścić opłatę transakcyjną (1zł). W przypadku posiadania innych biletów w koszyku, nalezy również opłacić pozostałą część zamówienia.


3. Po opłaceniu kupon na darmowy przejazd pojawi się w nowym zamówieniu.


Zgromadzoną ilość punktów można sprawdzić logując się na własne konto i przechodząc do zakładki "Program lojalnościowy"

UWAGA: Należy pamiętać, że punkty będą dopisywane do konta 5h po wykonaniu danego przejazdu. (patrz obrazek poniżej)
 


Zpraszamy do zapoznania się z regulaminem Programu Lojalnościowego w wersji PDF ,,BILETERIA CLUB" >>>

Instrukcja zakupu biletu online

Z myślą o wygodzie naszych pasażerów, wprowadzamy możliwość bezpiecznego oraz prostego zakupu przez Internet biletów autobusowych. Oprócz zakupu biletów udostępniamy również wachlarz innych udogodnień: bilety na SMS, automatyczne wystawianie faktury VAT, bezpłatna zmiana daty wyjazdu, możliwość samodzielnego zwrotu biletów, zakup biletów w dwie strony, lokalizacja przystanków oraz rozkład przystanków.

W tym miejscu opiszemy wszystkie najwazniejsze funkcje dostępne w naszym serwisie.


Jak korzystać z naszego serwisu oraz udostępnionych udogodnień?

SPIS TREŚCI:     (kliknij aby przejść do konkretnego tematu)

1. Zakup biletów:

1.1. Jak można kupować w naszym serwisie? (zakup anonimowy i zakup po założeniu konta) >>>

1.2. Wyszukiwanie połączeń >>>

1.3. Wybór połączenia z dostępnej listy >>>

1.4. Wybór ulg handlowych, ustawowych lub promocji >>>

1.5. Podanie danych kupującego i faktura VAT>>>

1.6. Podsumowanie zamówienia >>>

1.7. Płatność za pośrednictwem PayU >>>

1.8. Status zamówienia >>>


2. Pobranie biletów:

2.1. Pobranie biletu kupionego anonimowo >>>

2.2. Pobranie biletu kupionego poprzez zarejestrowane konto użytkownika >>>


3. Zwroty biletów:

3.1. Zwrot biletu kupionego anonimowo >>>

3.2. Zwrot biletu kupionego poprzez zarejestrowane konto użytkownika >>>


4. Faktury VAT:

4.1. Wystawienie faktury >>>

4.2. Pobranie faktury >>>

4.2. Edycja danych na fakturze >>>


5. Bilety w formie SMS:

5.1. Wybór biletu w formie SMS >>>

5.2. Wysyłka biletu SMS po dokonanym zakupie >>>


6. Zmiana daty wyjazdu (przebookowanie biletu):

6.1. Jak zmienić datę wyjazdu? >>>


7. Jak sprawdzić rozkład jazdy? (godziny połączeń):

7.1. Jak sprawdzać rozkłady jazdy? >>>


8. Co daje rejestracja konta w naszym systemie?:

8.1. Rejestracja konta >>>

 



1.1. Jak można kupować w naszym serwisie? (zakup anonimowy i zakup po założeniu konta)

W naszym serwisie można dokonywać zakupów dwiema drogami:

  • anonimowo tj bez zakadanie konta. Oznacza to, że kupując bilety nie trzeba posiadać w naszym systemie żadnego konta. Wystarczy postępować wybrać połączenie, rodzaje biletów, podać swoje dane i zapłacić za bilety.
  • po wcześniejszym założeniu konta tzn, że trzeba najpierw dokonać rejestracji w naszym systemie, a później przed każdym zakupem zalogowanie się na własne konto.

Co daje posiadanie konta i dokonywanie zakupu biletów będąc zalogowanym?

 

Przede wszystkim łatwiejsze zarządzanie swoimi zakupami czyli listę zamówień, łatwiejsze zwroty biletów, możliwość bezpłatnej zmiany daty wyjazdu, możliwość wysłania po zakupie dodatkowy raz biletu SMS, łatwiejsze pobieranie biletów, faktur VAT oraz jej edycji. Ale to niejedyne udogodnienia! W przyszłości planujemy specjalne promocje dla zarejestrowanych użytkowników.

Co zrobić aby się zarejestrować?

Wystarczy wejść TUTAJ >>>, podać adres e-mail, na który zostanie założone konto, imię i nazwisko oraz opcjonalnie numer telefonu. To wszystko. Zajmuje to mniej niż 2 minuty!

 



1.2. Wyszukiwanie połączeń

Aby wyszukać połączenie należy skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się na stronie głównej. Wybierz z rozwijanej listy punkt początkowy, oraz punkt docelowy na jaki chcesz znaleźć połączenia. Zaznacz datę wyjazdu oraz liczbę biletów, które chcesz kupić

UWAGA:

Aby wyszukać i zakupić bilety w dwie strony - bilety wyjazdowe oraz powrotne należy zaznaczyć również datę powrotu. Konieczne aby skorzystać z promocji "Tanie powroty"

 
 

 

1.3. Wybór połączenia z dostępnej listy

Po wyszukaniu (jeżeli pomiędzy wybranymi punktami są dostępne kursy) - pojawi się lista połączeń. Przy każdym kursie znajdziesz informacje na temat: przewoźnika realizującego kurs, godziny i daty odjazdu oraz przyjazdu, czasu przejazdu, ceny. Klikając w przycisk zobacz szczegóły kursu można poznać szczegółowe informacje na temat kursu: listę przystanków, cennik biletów.

wybór połączenia z dostępnej listy

 



1.4. Wybór ulg handlowych, ustawowych lub promocji

W tym kroku można zmienić przystanek początkowy oraz końcowy w obrębie połączenia jakie zostało wybrane. W tym celu należy z rozwijanej listy wybrać nowy przystanek.

W tym miejscu z rozwijanej listy możesz wybrać rodzaj biletu - bilet z ulgą handlową bądź ustawową. Po dokonaniu wszystkich czynności przejdź dalej do następnego kroku.

wybór rodzaju biletu

 



1.5. Podanie danych kupującego oraz danych do Faktury VAT

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę zaznacz odpowiedni wybór. Przepisz kod z generatora obrazka aby odblokować pole NIP. Po odblkowaniu pola NIP - wpisz numer NIP swojej firmy, a następnie kliknij w polę "Nazwa firmy" - pozostałe dane do faktury uzupełnią się automatycznie. Po wypełnieniu formularza należy przejść do kolejnego kroku nr 4 (podsumowanie). Po poprawnej procedurze płatności, faktury VAT wraz z biletami zostaną wygenerowane oraz będą dostępne do pobrania z poziomu zarejestrowanego konta użytkownika. Dla zakupu anonimowego z pominięciem logowania się do konta w systemie sytemie - faktury oraz bilety będą dostępne za pośrednictwem specjalnej podstrony, której link zostanie wysłany w wiadomości e-mail po zakupie.
Podaj dane niezbędne do zamówienia
Formularz faktury VAT

 



1.6. Podsumowanie zamówienia

W tym kroku znajduje się podsumowanie zamówienia. Widoczny jest adres e-mail na jaki zostanie dostarczony bilet oraz numer telefonu (jeżeli wybrałeś, że chcesz otrzymać bilet w formie SMS.

Jeżeli wszystko się zgadza kliknij Przejdź do płatności zostaniesz przekierowany do szyfrowanych płatności systemu PayU.

podsumowanie zamówienia

 



1.7. Płatność za pośrednictwem PayU

Na szyfrowanej stronie PayU wybierz bank za pośrednictwem, którego chcesz dokonać bezpiecznej płatności lub wybierz płatność kartą.

Po przeprowadzonej transakcji powrócisz do naszej strony ze statusem transakcji.

dokonanie płatności PayU

 



1.8. Status zamówienia

Po dokonanej płatności powrócisz na naszą stronę ze statusem płatności. W 99% przypadków bilety zostaną wygenerowane i wysłane w ciągu minuty na podany w zamówieniu adres e-mail (jeżeli kupowałeś będąc zalogowanym bilety pojawią się od razu na Twoim koncie)

UWAGA:Jeżeli pomimo pozytywnej płatności nie doszły wiadomości e-mail z naszego serwisu koniecznie należy sprawdzić folder SPAM! Czasami może się zdarzyć, że restrykcyjne ustawienia konta pocztowego mogą przekierować nasze wiadomości do folderu SPAM.

Jeżeli wybrany została opcja biletu na SMS kilkanaście sekund po zakupie dostarczony zostanie SMS z biletem.

status

 



2.1. Pobranie biletu kupionego anonimowo

  • 1. Po prawidłowej płatności dostaniesz od nas wiadomości e-mail z linkiem, pod którym można pobrać bilety. Kliknij w link. Zostaniesz przeniesiony na specjalną podstronę do pobierania biletu.
  • 2. W celu weryfikacji wpisz adres e-mail jaki był podany w zamówieniu.
Wejdź w wiadomośc od BILETERII
weryfikacja adresu e-mail
  • 3. Po poprawnej weryfikacji pokaże się podstrona, z której będzie można pobrać bilety (klikając w ich numery), pobrać faktury PDF (wszystkie dokumenty księgowe będą znajdowały się w jednym pliku), a także w przypadku konieczności zmienić dane na wystawionej fakturze
pobranie biletu PDF oraz faktury VAT

 



2.2. Pobranie biletu kupionego poprzez zarejestrowane konto użytkownika:

Kupując bilet będąc zalogowanym użytkownikiem, który posiada u nas konto wszystkie operacje są dużo prostsze oraz łatwiejsze. Dotyczy to również pobierania biletów.

Zaloguj się na własne konto i odnajdź zamówienie, z którego chcesz pobrać bilety:

Logowanie do konta użytkownika

Po kliknięciu w zamówienie pokaże się okienko ze szczegółami zamówienia - w dolnej części ekranu znajduje się przycisk pobierz bilet - po kliknięciu rozpocznie się pobieranie biletu.

Szczegóły zamówienia

 



3.1. Zwrot biletu kupionego anonimowo:

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu biletu przejdź do podstrony zwrotu biletów. Podstronę snajdziesz w menu głównym -> Zarządzaj biletem lub w zakładce znajdującej się przy wyszukiwarce.

UWAGA: Zwroty biletów odbywają się z potrąceniem opłaty manipulacyjnej. Zwroty możliwe są przed odjazdem autobusu z pierwszego przystanku z całej trasy. Po tej godzinie zwroty nie będą możliwe.

Aby dokonać zwrotu należy wpisać adres e-mail, z którego był dokonany zakup, numer biletu i numer kursu (obie te informacje znajdziesz na otrzymanym bilecie)

Formularz zwrotu biletów

Poprawne wypełnienie formularza skutkuje informacją, że aby dokonać zwrotu należy potwierdzić klikając link, który wysłalismy na adres e-mail.

informacja o zwrocie

Należy kliknąć w widoczny link. Po kliknięciu przychodzi e-mail potwierdzający dokonany zwrot wraz ze szczegółami dotyczącymi zwróconej kwoty oraz wysokości opłaty manipulacyjnej.

Wiadomość z linkiem
informacja o dokonanym zwrocie biletów


 



3.2. Zwrot biletu kupionego poprzez zarejestrowane konto użytkownika:

Wszystkie operacje są dużo prostsze jeżeli użytkownik posiada konto w naszym systemie i dokonuje zakupów będąc zalogowanym. Aby zwrócić bilet wystarczy zalogować się na własne konto i odnaleźć zamówienie, w którym znajdują się bilety, które mają zostać zwrócone.

Zaloguj się i odnajdź swoje bilety

W szczegółach zamówienia obok przycisku pobierz bilet znajduje się rozwijana po kliknięciu lista gdzie będą dostępne czynności jakie można wykonać na danym bilecie. Jedną z nich jest możliwość zwrotu biletu.

dostępne operacje na bilecie

Po kliknięciu pojawi sie informacja o szczegółach zwrotu - cena biletu, wysokośc opłaty manipulacyjnej oraz wartość zwrotu.

potwierdzenie wykonania zwrotu

UWAGA: W tym momencie bilet został zwrócony i nie uprawnia do przejazdu! Kierowca nie będzie posiadał na swojej liście takiego biletu. Pieniądze wrócą na konto w ciągu 48h.

finalne zwrócenie biletu

Bilety zwrócone posiadają stosowną informację znajdującą się w każdym zamówieniu.

finalne zwrócenie biletu

 



4.1.Wystawienie faktury

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę zaznacz odpowiedni wybór. Przepisz kod z generatora obrazka aby odblokować pole NIP. Po odblkowaniu pola wpisz NIP firmy a pozostałe pola uzupełnią się automatycznie. Po wypełnieniu formularza należy przejść do kolejnego kroku nr 4 (podsumowanie). Po poprawnej procedurze płatności faktury VAT wraz z biletami zostaną wygenerowane oraz będą dostępne do pobrania z poziomu zarejestrowanego konta użytkownika.Dla anonimowego użytkowanika bez posiadania kontaw sytemie za pośrednictwem specjalnej podstrony, wysłanej w wiadomości e-mail po zakupie
Podaj dane niezbędne do zamówienia
Formularz faktury VAT

Po prawidłowym dokonananiu płatności faktury zostaną wygenerowane wraz z biletami.


 



4.2.Pobranie faktury VAT.

W zależności od sposobu zakupu (zakup anonimowy vs zakup poprzez zarejestrowane konto użytkownika) faktury będzie można pobrać na dwa sposoby:

Zakup anonimowy: Faktury odnajdziesz na podstronie, do której dostęp wysłaliśmy w wiadomości e-mail. Dostarczonej po zakupie. Znajdują się tam bilety oraz faktury. Wszystkie faktury znajdują się w jednym pliku PDF. Dokonanie zwrotu generuje korektę do faktury, która zostanie dopisana do pozostałych faktur

Pobranie faktury VAT za bilety kupione anonimowo

Zakup przez konto użytkownika: Faktury można pobrać logując się na własne konto oraz wchodząc w szczegóły zamówienia. Tak, jak w przypadku zakupu anonimowego faktury znajdują się w jednym pliku PDF. Zwrócenie biletu powoduje wystawienie faktury korekty, która będzie znajdować się w pliku. W tym celu należy po zwrocie ponownie pobrać plik PDF z fakturami.

Pobranie faktury VAT za bilety poprzez zarejestrowane konto użytkownika

 



4.3.Edycja danych na fakturze VAT

Każdy klient może jednorazowo zmienić dane na otrzymanej fakturze korzystając ze specjalnej funkcji naszego systemu - zmiana danych odbywa się wystawionym nowym dokumentem księgowym: Notą korygującą, która będzie dołączona do faktury.

Jak zmienić w takim razie dane na fakturze? Wszystko zależy od sposobu zakupu. Klienci kupujący przez swoje konto mogą wykonać tę operację dużo prościej. Natomiast klienci, którzy kupili bilety anonimowo muszą przejść przez cały proces zmiany danych:

Krok 1. Wejdź na podstronę pobierania biletu oraz faktury VAT (link do niej został wysłany w wiadomości e-mail od razu po dokonanym zakupie). Pod tym linkiem znajduje się podstrona pobierania biletów, faktur oraz możliwość edycji danych na fakturze VAT

Edycja danych na fakturze VAT za zakup biletów

Krok 2. Pojawi się formularz, w którym musisz podać adres e-mail, na który był dokonany zakup oraz numer zamówienia. Numer zamówienia odnajdziesz w wiadomościach e-mail, które wysłaliśmy po zakupie. Prawidłowe wypełnienie formularza skutkuje informacją, że wysłana została wiadomość e-mail z dalszą instrukcją postępowania.

Krok 3. Nalezy wejść w link, który wysłaliśmy w wiadomości.

Edycja danych na fakturze VAT za zakup biletów anonimowo

Krok 4. Zostaniesz przeniesiony do spersonalizowanej strony, w której znajduje się formularz, który należy wypełnić. Wpisz ponownie dane, które mają być widoczne na nocie korygującej wystawionej do faktury. Po wypełnieniu zostaniesz poinformowany, że skorygowane dokumenty zostały wysłane w wiadomości na Twój adres e-mail.

Wypełnij formularz zmiany danych

Krok 5. Pobierz fakturę oraz notę korygującą klikając w link znajdujący się w wiadomości, którą wysłaliśmy. Rozpocznie się pobieranie faktury VAT.

Kliknij aby pobrać fakturę VAT

 



5.1. Wybór biletu w formie SMS

Każdy pasażer kupując u nas bilet może wybrać podczas zakupu dodatkową opcję otrzymania biletu w formie SMS. Jak to zrobić?

Wystarczy w kroku zakupowym nr 3 (Dane kupującego) Wpisać wszystkie wymagane dane potrzebne do zamówienia, w tym obowiązkowy numer telefonu, który jest nam potrzebny do kontaktu w razie sytuacji awaryjnych. Dodatkowo należy potwierdzić, że chcemy bilet w formie SMS tj kliknąć w przycisk TAK.

Jak dostać bilet autobusowy na SMS

Przechodząc do podsumowania (krok zakupowy nr 4) będzie pokazany sposób dostarczenia jaki został wybrany czyli adres e-mail na jaki przyjdą wiadomości z informacją o zamówieniu oraz bilety wraz z fakturami oraz wybrany numer telefonu.

sposoby dostarczenia

Bilet zostanie dostarczony na wskazany w zamówieniu numer kilkanaście sekund po prawidłowym dokonaniu płatności w PayU (w wyjątkowych sytuacjach ten czas może wynieść kilka minut). Bilet SMS wygląda następująco:

Wygląd biletu SMS

 



5.2. Wysyłka biletu SMS po dokonanym zakupie:

Posiadanie konta oraz zakupy biletów będąc zalogowanym na swoje konto daje przywileje niedostępne dla tych co kupuja anonimowo!

Jednym z takich udogodnień jest możliwość wysyłki biletu SMS po dokonanym zamówieniu. Jeżeli nie wybrałeś opcji biletu SMS podczas zakupu lub chcesz ponownie dostać bilet SMS, na dowolnie definiowany numer jest taka możliwość.

W tym celu należy zalogować się na własne konto, odnaleźć zamówienie, w którym znajdują się bilety, które chcemy dostać w formie SMS, a następnie wybrać z rozwijanej listy akcję "wyślij bilet SMSem". Następnie należy wpisać numer na jaki chcemy dostać bilet oraz zatwierdzić. Bilet zostanie wysłany. Do każdego biletu można skorzystać z opisywanej funkcji jeden raz.

Jak ponownie wysłać bilet SMSem?
Zatwierdzenie akcji

 



6.1. Jak zmienić datę wyjazdu?

Posiadanie konta oraz zakupy biletów będąc zalogowanym na swoje konto daje przywileje niedostępne dla tych co kupuja anonimowo!

Kolejnym udogodnieniem dostępnym tylko dla tych, którzy posiadają zarejestrowane konto użytkownika oraz kupują bilety przez to konto jest możliwość zmiany daty wyjazdu! czyli bezpłatne przebookowanie biletu bez potrzeby jego zwracania oraz ponoszenia związanej z tym opłaty manipulacyjnej.

Możliwość zmiany daty wyjazdu jest możliwa na 24h przed planowanym odjazdem kursu, na jaki posiadamy bilet. Standardowo bilety promocyjne również są wyłączone z takiej opcji (choć zależy to od postanowień konkretnej promocji).

Jak dokonać zmiany daty wyjazdu?

Krok 1. Zaloguj się na konto przez, które został kupiony bilet oraz wejdź w szczegóły zamówienia. Rozwiń dostępne akcje i wybierz zmianę daty wyjazdu

zmiana daty wyjazdu krok 1

Krok 2. Wybierz nową datę podróży i kliknij sprawdź aby zobaczyć dostępną listę kursów na jakie można przebookować bilet.

zmiana daty wyjazdu krok 2

Krok 3. Z dostępnej listy wybierz nowy kurs na jaki chcesz przebookować bilet

zmiana daty wyjazdu krok 3

Krok 4. Potwierdź zmianę daty wyjazdu na wybrany kurs

zmiana daty wyjazdu krok 4

Po prawidłowej zmianie daty wyjazdu zostanie przekazana informacja, że bilet został przebookowany. Nowy bilet pojawi się w nowym zamówieniu. Natomiast stary bilet zostanie anulowany i od tej chwili nie uprawnia już do przejazdu.

zmiana daty wyjazdu krok 5

 



7.1. Jak sprawdzić rozkład jazdy?

Rozkład jazdy w naszym serwisie można sprawdzić na kilka sposobów:

1. Skorzystać z naszej wyszukiwarki, wpisać połączenia pomiędzy dwoma punktami i sprawdzić dostępne kursy

2. Skorzystać z naszej użytecznej funkcji "znajdź przystanek". Funkcja dostępna tutaj > > >. Wystarczy wybrać przystanek, z którego chcemy sprawdzić rozkład - a otrzymamy rozkład jazdy z danego przystanku wraz z lokalizacją (jeżeli jest dostępna). Jest to idealna funkcja dla tych, którzy potrzebują sprawdzić gdzie z danego przystanku mogą pojechać.

funkcja znajdowania przystanku

3. Wejść na naszą podstronę i pobrać PDF z rozkładami jazdy. Strona dostępna tutaj > > >


Tabor

zdjęcia, galerię zdjęć autobusów z ich standardami/wyposażeniem + formularz wynajmów

Nasze standardy

Jesteśmy podmiotem oferującym zakup biletów przez internet renomowanych przewoźników działających w obrębie Krakowa oraz Aglomeracji Śląskiej. Umożliwiamy zakup biletów na kursy przewoźników INTER oraz UNI-BUS.

Są to renomowani przewoźnicy od lat oferujący swoje usługi na trasach całorocznych pomiędzy Śląskiem, a Krakowem oraz wakacyjnych. Zobacz jakie są nasze standardy oraz udogodnienia, które przygotowaliśmy dla naszych pasażerów.

Od teraz nie trzeba już stać w kolejkach, aby kupić bilet na przejazd! Wystarczą dwie minuty aby kupić bilet.



Zobacz co nas wyróżnia:


Zakup w 4 krokach

Wystarczą cztery proste kroki aby kupić bilet. Prosty i intuicyjny proces zakupu pozwala kupić bilet w mniej niż dwie minuty. Zamiast stać w kolejkach do kasy, albo zastanawiać się czy są jeszcze wolne miejsca kupuj u nas i oszczędzaj swój czas.
 
 

Bilety w formie SMS

Teraz nie trzeba drukować biletów. Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczona zostanie opcja biletu na SMS, a otrzymasz bilety w formie elektronicznej na podany numer telefonu. Idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy lubią korzystać z nowoczesnych rozwiązań.

 
   

Zakup bez potrzeby rejestracji

Korzystając z naszego systemu nie musisz zakładać kont, rejestrować się. Możesz dokonać zakupu anonimowo podając imię oraz nazwisko na potrzeby płatności oraz faktury VAT, a także numer telefonu. Nie potrzeba innych informacji aby kupić bilet,
 

Dla zarejestrowanych dodatkowe udogodnienia

U nas wszyscy klienci mają wybór czy chcą posiadać u nas konto czy kupować anonimowo. Co daje posiadanie konta? Możliwość ponownej wysyłki biletu SMS, prostsze zwroty biletów, możliwość bezpłatnej zmiany daty wyjazdu, dostęp do listy zamówień, a także specjalne promocje. 

 
   

Bezpłatna zmiana daty wyjazdu

Jeżeli posiadasz u nas konto i dokonałeś zakupu będąc zalogowanym masz jedną bezpłatną zmianę daty wyjazdu (bezpłatne przebokowanie). Zmieniły się plany? Żaden problem każdy zarejestrowany użytkownik może bezpłatnie jeden raz przebookować swoje bilety.
 

Ponowienie wysyłki biletu SMS

Dla zarejestrowanych klientów dajemy opcję ponownej wysyłki biletu SMS. Po dokonaniu zakupu w każdej chwili można wysłać ponownie bilety w formie SMS na dowolnie wybrany numer telefonu.

 
   

Wystawiamy faktury VAT do wszystkich zakupów

Dajemy wszystkim naszym pasażerom prosty mechanim do samodzielnego wypełniania danych potrzebych do wystawienia przez nas faktury VAT. Wystarczy podczas zakupu wskazać jaki ma być rodzaj faktury (firma, osoba prywanta). Faktury oraz inne dokumenty dostępne będą po zakupie wraz z biletami.
 

Poprawianie danych na fakturze VAT

Każdy klient może samodzielnie jeden raz poprawić dane na otrzymanej od nas za zakupy fakturze VAT. Wystarczy skorzystać z naszej funkcji "edytuj dane do faktury". Dane zostaną poprawione notą korygującą. Wszystkie dokumentu są do pobrania w jednym pliku PDF

 
   

Intuicyjny proces zakupu

Staralismy się aby wszystkie nasze funkcje oraz interfejs były maksymalnie proste i użyteczne tak aby każdy klient w prosty sposób znalazł każdą informację, której potrzebuje.
 

Lokalizacja przystanków i rozkład jazdy

Pokazujemy generowany w czasie rzeczywistym rozkład jazdy z każdego przystanku wraz z jego lokalizacją. Chcesz sprawdzić aktualne godziny odjazdów z konkretnego przystanku? Skorzystaj z naszej wyszukiwarki przystanków: zobacz > > >

 
   

PROMOCJE NA BILETY

Dbamy o to, aby ceny oferowanych połączeń były atrakcyjne oraz przystępne. Dlatego też będziemy udostępniać dla naszych pasażerów promocje. Każdy kurs, na którym będą znajdować się promocje będzie oznaczony specjalnym kolorem i flagą promocja.
 

Komfort podróży - klimatyzacja i Wi-Fi na pokładzie!

Przewoźnicy INTER oraz UNI-BUS posiadają nowoczesną flotę autokarów marki Setra oraz Mercedes, które zapewniają podróż w komfortowych warunkach: Autobusy posiadają klimatyzację, Wi-Fi (większość autokarów)  oraz pasy bezpieczeństwa

Wynajem samochodów osobowych

Dla Państwa wygody wynajmy samochodów osobowych realizuje firma AUTO8 wypożyczalnia samochodów.

Oferujemy dla Państwa szeroką gamę samochodów dostawczych i osobowych takich marek jak: Toyota, Mercedes, Fiat, Volkswagen, Hyundai. Możliwość wypożyczenia samochodu dowolnej klasy (B, C, D, SUV, dostawcze)


Co nas wyróżnia?

  1. Atrakcyjne stawki wynajmu (im więcej dni tym tańsze wypożyczenie)
  2. Wynajem długoterminowy (nowe samochody na okres od 24 - 36 miesięcy). Pełne ubezpieczenie i opieka serwisowa w cenie.
  3. Wynajem samochodu z OC sprawcy
  4. Wynajem samochodu na lotnisku (w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu lub Warszawie!) idealne rozwiązanie dla podróżnych!
  5. Wynajem lawet
  6. Atrakcyjne i elastyczne podejście do klienta

Wynajem i dodatkowe informacje pod nr tel. 781 602 602 (24h/7 dni w tygodniu)


Obecnie znajdujemy się w Jaworznie przy ul. Grunwaldzka 264 (teren firmy Huber Poland).

przejdź do naszej strony > > >

Wynajem autokarów

Posiadamy w swojej ofercie autokary marki: Setra- serii 400, 500, Mercedes o pojemności od 49 do 60 osób oraz busy Mercedes Sprinter o pojemności od 19 do 22 osób.

Zapytaj nas o wynajem autokaru wypełniając poniższy formularz lub zobacz nasze autokary:

Nasz tabor

Wynajem autokarów

Pola oznaczone * są wymagane

Interesuje Cię wynajem autokarów? Wypełnij powyższy formularz wpisując wszystkie dane i wyślij do nas. Dział Wynajmów Autobusowych skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe, by przedstawić szczegóły oferty.

Tabor
Przepisz kod:*


CAPTCHA Image

Formularz reklamacji

Podróżny albo osoba uprawniona może złożyć do przewoźnika reklamację, dotyczącą jakości świadczonych usług, niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu (np. opóźnienia, niewłaściwego komfortu podróży itp.). źródło>>.  Odpowiedź na reklamację będzie udzielona niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez przewoźnika. Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz. U. z dnia 24 lutego 2006 .) źródło>>

Reklamacje

Pola oznaczone * są wymagane

Według Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa wniosek reklamacyjny składa się w formie pisemnej. Do wniosku powinny być dołączone oryginały dokumentów dotyczących zawarcia umowy przewozu (w szczególności bilet na przejazd) oraz oryginały lub potwierdzone kopie innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia - w tym poświadczających uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom pasażerów, umożliwiamy złożenie skargi poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Jeśli jednak wniesiona reklamacja nie spełnia warunków, o których mowa powyżej, zastrzegamy sobie prawo, by poprosić Klienta, aby uzupełnił dokumentację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Nieuzupełnienie dokumentów spowoduje, że reklamacja nie będzie rozpatrzona.

Przepisz kod:*


CAPTCHA Image

Cookies:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Informacja o Twoich danych:
Drogi Użytkowniku,
25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest BILETERIA, 40-091 Katowice ul. ks. Piotra Skargi 1 REGON 365457395 (dalej: BILETERIA" ). Jesteśmy firmą obsługującą sprzedaż internetową biletów przewoźników INTER i UNI BUS. Pozyskaliśmy Twoje dane osobowe od Ciebie, podczas korzystania przez Ciebie z usług BILETERIA" wymienionych powyżej.

Co to są dane osobowe oraz jakie dane przetwarzamy?
Dane osobowe to każda informacja dotyczącą osoby fizycznej pozwalającą na określenie w sposób pośredni lub bezpośredni tożsamość tej osoby. Dane te są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów sprzedażowych w tym zapisywanych w plikach cookies oraz w podpisanych umowach . Przetwarzanie danych osobowych to operacje wykonywane na danych osobowych, a zwłaszcza zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych. Przetwarzamy następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres email, adres IP, numer telefonu oraz dane osobowe uprawniające do korzystania z ulg handlowych i ustawowych.

Dlaczego pozyskujemy i przetwarzamy dane?
Twoje dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem umowy/lub wypełnionym formularzem/ jak i w trakcie wykonania umowy, będą przetwarzane w następujących celach:

  • realizacji usług przewozowych 
  • prowadzenia działań marketingowych, na których przetwarzanie mamy Twoją zgodę
  • zmian, zwrotów i operacji dodatkowych dotyczących zakupionych biletów
  • procesów reklamacji i innych usług (np: wynajem samochodów)

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. BILETERIA przetwarza Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b), c) lub f) w celu umożliwienia nam realizacji umowy, którą z nami Zawarłeś lub do realizacji czynności, które nam Zleciłeś przed zawarciem Umowy, w szczególności:

  • umożliwienia nam weryfikacji, że nabyłeś bilet na przewóz realizowany przez nas lub zarezerwowałeś u nas miejsce noclegowe;
  • umożliwienia nam weryfikacji, że przysługują Ci ulgi na których opiera się wybrana przez Ciebie opcja zakupu biletu;
  • umożliwienia nam poinformowania Cię o opóźnieniach oraz zdarzeniach dotyczących przewozu;
  • umożliwienia nam wystawienia Tobie dokumentów księgowych;
  • umożliwienia nam rozpoznania Twojej reklamacji na świadczone przez nas usługi.

Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Twoje pisma i wnioski.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego. Okres przetwarzania Twoich danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane jednakże zapewniamy Cię, że nie przetwarzamy Twoich danych przez okres dłuższy niż jest to potrzebne do realizacji celów przetwarzania.

Komu możemy przekazać dane?
Twoje dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi przez nas usługami, do Przewoźników, którzy będą realizować usługi przewozowe oraz podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby podmioty z nami współpracujące w sposób rzetelny i zgodny z prawem chroniły Twoje dane osobowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jakie Masz prawa w stosunku do swoich danych?
Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Jeśli oparliśmy przetwarzanie danych osobowych o Twoją zgodę - Masz także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Korzystasz z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgody oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Ciebie potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

Formularz zgody:
W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze strony internetowej, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Zgadzam się